duminică, 15 aprilie 2012

[INFO] Publicitate zeroTV: Mita electorala

In primul rand doresc sa va spun: HRISTOS A INVIAT! si un Paste Fericit tuturor!
X
Azi, dupa bucate pe alese :D, ce sa fac? Sa ma odihnesc putin si am dat pe zeroTV ( :)) )sa vad ce prostii mai spune DD. Sa stiti ca inca nu am innebunit dar acum cateva zile am avut o discutie aprinsa cu un amic care incerca sa ma convinga de ce este bun DD pentru tara asa ca am ales sa il ascult. Ce mi se parea amuzant, pe ecran scria live dar sa aflu ca emisiunea era in reluarea din 25.02.2012 ... tare nu? Pupaza Show! Urmariti si in direct si in reluare! (n.r. serialul TRASNITII - Prima TV)
X
Am ales sa il ascult aproximativ vreo 15 min ca sa am material pentru acest articol si iata ce solutie am aflat pentru mici intreprinzatori care vor sa aiba o afacerea dar nu au bani. Nimic mai simplu...tot ce trebuie sa faceti este sa indepliniti 5 conditii si aveti 20 000 euro. Ce s-a afirmat pe post:
x
5 puncte pentru prioritate la acordarea de catre PP-DD a sumei de 20.000 de euro (MITA ELECTORALA)
x
1. solicitantul are un plan de afaceri 1 punct
2. daca e membru PP-DD 1 punct
3. daca in localitatea de domiciliu este primar ales PP-DD 1 punct
4. daca la consiliul judetean de domiciliu este presedinte din partea PP-DD 1 punct
5. daca la Parlament este ales reprezentant al colegiului de domiciliu din partea PP-DD 1 punct "
X
Mai oameni buni voi credeti asa ceva??? PP-DD peste tot si aveti banu' :)). Ce mi s-a parut interesant a fost solutia in care solicitantul nu stie sa scrie. Citez: " institutia care se va ocupa de acest proiect, in ea va exista un consilier care se va ocupa de scrierea planului de afaceri " tare nu? :))).
X
Asa ca nu ii inteleg pe cei ce plang ca se inchide OTV pentru ca asta trebuia sa se intample demult timp (sincer sa va spun ca am dubii ca se va intampla asta). Dar nu din cauza lui Basescu ci - 'surpriza' - chiar DD vrea asta ca altfel de ce ar fi mai cerut falimentul zeroTV in justitie??? Sau omul se gandeste bine, daca firma OTV are datorii, de ce sa le plateasca in loc cu banii acestia sa isi finanteze campania ca si asa tot ce face, face pentru popor. Pentru cei ce nu cunosc motivele CNA de inchidere a postului zeroTV, va spun ca: " Art. 1. - (1) Publicitatea politica este interzisa cu exceptia perioadelor de campanie electorala.
(2) In sensul prezentei decizii, constituie publicitate politica clipurile publicitare care promoveaza un partid, un om politic sau un mesaj politic in scop electoral. "
x
via: cna.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Important: Continutul site-ului eContabil.info poate fi utilizat exclusiv in scopuri personale. Reproducerea integrala sau partiala a textelor din site-ului este posibila numai cu acordul prealabil scris al nostru. Informatiile cuprinse in acest site au un caracter informativ general, cu titlu gratuit, si nu se garanteaza exactitatea lor la un moment dat, desi se va incerca pe cat posibil ca la publicarea lor pe site toate informatiile sa fie exacte. Site-ul eContabil.info nu poate fi facut raspunzator pentru erorile aparute in unul din materialele prezentate si nici pentru modul in care un cititor al site-ului utilizeaza in orice fel informatia prezentata in acest site.
Copyright © 2007-2013 eContabil.info si drilearobert.blogspot.com