luni, 21 martie 2011

UTIL - Recuperarea sumelor aferente concediilor medicale

Conform Ordinului 130/350 din 2011, contribuabili care au calitatea de angajator sunt obligate sa depuna la casele de asigurari de sanatate exemplarul 2 al certificatelor de concediu medical, insotit de centralizator al carui model este prevazut in anexa nr.5.

In privinta recuperarii sumelor reprezentand indemnizatii achitate care depasesc obligatia lunara de plata a contrbutiei pentru concedii si indemnmizatii, angajatorul depune la CAS urmatoarele documente:

- solicitare scrisa conform anexei nr.4 din Ordinul 130/351 din 2011
- exemplarul 2 al certificatelor de concediu medical
- centralizator privind certificatelor de concediu medical conform anexei nr.5 din acelasi ordin
- dovada achitarii contributiei
- recipisa de validare a Declaratiei 112
- copie dupa Declaratia 112:
- Anexa 1.1 Angajator Sectiunea C2
- Anexa 1.2 Asigurat Sectiunea D (stampilate so semnate)

1 comentarii:

Contabil spunea...

Interesant ,chiar cautam o asemenea informatie!

Trimiteți un comentariu

Important: Continutul site-ului eContabil.info poate fi utilizat exclusiv in scopuri personale. Reproducerea integrala sau partiala a textelor din site-ului este posibila numai cu acordul prealabil scris al nostru. Informatiile cuprinse in acest site au un caracter informativ general, cu titlu gratuit, si nu se garanteaza exactitatea lor la un moment dat, desi se va incerca pe cat posibil ca la publicarea lor pe site toate informatiile sa fie exacte. Site-ul eContabil.info nu poate fi facut raspunzator pentru erorile aparute in unul din materialele prezentate si nici pentru modul in care un cititor al site-ului utilizeaza in orice fel informatia prezentata in acest site.
Copyright © 2007-2013 eContabil.info si drilearobert.blogspot.com