În urma obţinerii formularului 150 „Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat”, contribuabilii vor depune la orice unitate fiscală teritorială din subordinea ANAF:
- formularul 150 listat, semnat şi ştampilat de contribuabilul pentru care se depun declaraţiile fiscale;
- documentul de identitate al titularului certificatului calificat, în original şi în copie;
- documentul, în original şi copie, care atestă calitatea titularului certificatului calificat, de reprezentant legal al contribuabilului (acest document poate fi Hotărârea Adunării Generale a Acţionarilor sau Statutul societăţii comerciale);
- documentul de împuternicire, autentificat de notarul public, din care rezultă dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaraţiile fiscale pentru contribuabil, în situaţia în care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat.
După depunerea documentaţiei, în termen de 4 zile, contribuabilii vor primi o confirmare pe adresa de e-mail menţionată în formularul 150, pentru utilizarea serviciului Depunere declaraţii on-line. Apoi, se accesează websiteul ANAF - www.anaf.ro, secţiunea Declaraţii electronice, categoria Descărcare declaraţii, parcurgând etapele prezentate în Ghidul Instrucţiuni de utilizare a serviciului de depunere a declaraţiilor on-line, publicat pe acest site.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu