Înscrierile la examen se fac în perioada 7-25 iunie 2012 pe site-ul www.cameraconsultantilorfiscali.ro, iar dosarele se depun – în aceeaşi perioadă - direct sau se transmit, prin servicii poştale cu confirmare de primire, la adresa str. Alecu Russo nr.13-19, et.4, ap.9, sectorul 2, Bucureşti.
Confirmarea înscrierii, numărul de înregistrare şi modul de soluţionare a cererii de înscriere, se face prin afişare pe site-ul CCF, numai după primirea dosarului, verificarea documentelor solicitate pentru înscriere şi înregistrarea acestuia.
Potrivit art.4 din OG nr.71/2001 privind organizarea şi exercitarea activităţii de consultanţă fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, candidaţii la examenul pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal, trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
a) să fie licenţiaţi ai unei facultăţi cu profil economic;
b) să aibă o experienţă de minimum 5 ani după obţinerea licenţei, în una dintre următoarele activităţi: - elaborarea, avizarea, aprobarea sau aplicarea legislaţiei fiscale; - servicii de administrare a legislaţiei fiscale; - elaborarea sau aplicarea reglementărilor contabile; - activitate financiar-contabilă;
c) să nu aibă antecedente penale;
d) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
Dosarul de înscriere va conţine următoarele documente (conform art.5 alin(2) din Regulamentul pentru organizarea examenului de atribuire a calităţii de consultant fiscal aprobat prin Hotărârea Consiliului Superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 4/2007 – publicată în Monitorul Oficial al României nr. 647/2007):
a) cererea de înscriere la examen, prevăzută în anexa nr. 1, la hotărârea menţionată mai sus;
b) actul de identitate, în copie;
c) diploma de studii superioare în copie legalizată, precum şi copii legalizate ale actelor doveditoare, în cazul schimbării numelui;
d) carnetul de muncă, în copie certificată de angajator sau în copie legalizată, după caz, adeverinţă eliberată de angajator, adrese eliberate de asociaţiile profesionale din care fac parte;
e) certificatul de cazier judiciar;
f) certificatul de cazier fiscal;
g) adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie sau de instituţia medicală la care este înregistrat;
h) documentul de plată a taxei de înscriere la examen, în original (500 RON conform Hotărârii Consiliului Superior al Camerei nr. 2/2011 publicată în Monitorul Oficial al României nr.99/2011. Plata taxei se poate face în contul Camerei Consultanţilor Fiscali (CUI 18677087) deschis la Banca Transilvania, Sucursala Lipscani - IBAN RO36BTRL04101202D58602XX sau în contul deschis la BCR Sucursala Sector 4 - IBAN RO91RNCB0075119726870001;
i) curriculum vitae;
j)trei fotografii 2/3 cm.
Informaţii suplimentare se pot obţine la tel.021/335.20.95
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu