duminică, 10 iunie 2012

[IMPORTANT] In atentia celor ce doresc sa sustina examenul de consultant fiscal


Înscrierile la examen se fac în perioada 7-25 iunie 2012 pe site-ul www.cameraconsultantilorfiscali.ro, iar dosarele se depun – în aceeaşi perioadă - direct sau se transmit, prin servicii poştale cu confirmare de primire, la adresa str. Alecu Russo nr.13-19, et.4, ap.9, sectorul 2, Bucureşti.

Confirmarea înscrierii, numărul de înregistrare şi modul de soluţionare a cererii de înscriere, se face prin afişare pe site-ul CCF, numai după primirea dosarului, verificarea documentelor solicitate pentru înscriere şi înregistrarea acestuia.

Potrivit art.4 din OG nr.71/2001 privind organizarea şi exercitarea activităţii de consultanţă fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, candidaţii la examenul pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal, trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:

a) să fie licenţiaţi ai unei facultăţi cu profil economic;

b) să aibă o experienţă de minimum 5 ani după obţinerea licenţei, în una dintre următoarele activităţi: - elaborarea, avizarea, aprobarea sau aplicarea legislaţiei fiscale; - servicii de administrare a legislaţiei fiscale; - elaborarea sau aplicarea reglementărilor contabile; - activitate financiar-contabilă;

c) să nu aibă antecedente penale;

d) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;

Dosarul de înscriere va conţine următoarele documente (conform art.5 alin(2) din Regulamentul pentru organizarea examenului de atribuire a calităţii de consultant fiscal aprobat prin Hotărârea Consiliului Superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 4/2007 – publicată în Monitorul Oficial al României nr. 647/2007):

a) cererea de înscriere la examen, prevăzută în anexa nr. 1, la hotărârea menţionată mai sus;

b) actul de identitate, în copie;

c) diploma de studii superioare în copie legalizată, precum şi copii legalizate ale actelor doveditoare, în cazul schimbării numelui;

d) carnetul de muncă, în copie certificată de angajator sau în copie legalizată, după caz, adeverinţă eliberată de angajator, adrese eliberate de asociaţiile profesionale din care fac parte;

e) certificatul de cazier judiciar;

f) certificatul de cazier fiscal;

g) adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie sau de instituţia medicală la care este înregistrat;

h) documentul de plată a taxei de înscriere la examen, în original (500 RON conform Hotărârii Consiliului Superior al Camerei nr. 2/2011 publicată în Monitorul Oficial al României nr.99/2011. Plata taxei se poate face în contul Camerei Consultanţilor Fiscali (CUI 18677087) deschis la Banca Transilvania, Sucursala Lipscani - IBAN RO36BTRL04101202D58602XX sau în contul deschis la BCR Sucursala Sector 4 - IBAN RO91RNCB0075119726870001;

i) curriculum vitae;

j)trei fotografii 2/3 cm.

Informaţii suplimentare se pot obţine la tel.021/335.20.95

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Important: Continutul site-ului eContabil.info poate fi utilizat exclusiv in scopuri personale. Reproducerea integrala sau partiala a textelor din site-ului este posibila numai cu acordul prealabil scris al nostru. Informatiile cuprinse in acest site au un caracter informativ general, cu titlu gratuit, si nu se garanteaza exactitatea lor la un moment dat, desi se va incerca pe cat posibil ca la publicarea lor pe site toate informatiile sa fie exacte. Site-ul eContabil.info nu poate fi facut raspunzator pentru erorile aparute in unul din materialele prezentate si nici pentru modul in care un cititor al site-ului utilizeaza in orice fel informatia prezentata in acest site.
Copyright © 2007-2013 eContabil.info si drilearobert.blogspot.com