vineri, 2 decembrie 2011

[UTIL] Documente care se intocmesc pentru efectuarea modificarilor intervenite ulterior inregistrarii fiscale


Declaraţia de înregistrare fiscală / Declaraţia de menţiuni pentru persoane juridice, asociaţii familiale şi asociaţii fără personalitate juridică (Formular 010)

Se depune:
  • pentru comercianţi - la efectuarea corecţiei la vectorul fiscal;
  • pentru necomercianţi - la: modificări de denumire;
  • modificări de sediu;
  • modificări nr. autorizaţie;
  • corecţii vector;
  • radiere.
Documentele care trebuie să însoţească Declaraţia de menţiuni:
  • certificat de înregistrare fiscală în original ( pentru anulare );
  • documente care atestă modificările intervenite.
  • Declaraţia de înregistrare fiscală / Declaraţia de menţiuni pentru persoane fizice române cu domiciliul în România ( Formular 020 )
Se depune:
  • pentru modificare denumire;
  • pentru modificare sediu;
  • pentru corecţie vector;
  • pentru radiere.
Documentele care trebuie să însoţească Declaraţia de menţiuni:
  • certificat de înregistrare fiscală în original ( pentru anulare );
  • documente care atestă modificările intervenite ( denumire, domiciliu );
  • documentele depuse într-o limbă străină, caz în care acestea trebuie să fie însoţite de traduceri în limba română, certificate de traducători autorizaţi;
Declaraţie de înregistrare fiscală / Declaraţie de menţiuni pentru instituţii publice ( Formular 040 )

Se depune pentru:
  • modificări de denumire;
  • modificări ale numărului de autorizaţie;
  • înregistrare ca plătitor de T.V.A.;
  • corecţie vector fiscal;
  • radiere.
Documente care trebuie să însoţească Declaraţia de menţiuni:
  • certificat de înregistrare fiscală în original ( pentru anulare );
  • documente care atestă modificările intervenite ( denumire, domiciliu ) sau încetarea activităţii.
Declaraţie de înregistrare fiscală / Declaraţie de menţiuni pentru sediile secundare ( Formular 060 )

Se depune pentru:
  • modificare de denumire;
  • modificare de sediu;
  • radiere.
Documente care trebuie să însoţească Declaraţia de menţiuni:
  • încheiere / rezoluţie de la Oficiul Registrului Comerţului privind modificările referitoare la punctul de lucru stabil;
  • certificat de înregistrare fiscală în original ( pentru anulare );
  • documente care atestă modificările intervenite ( denumire, domiciliu ).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Important: Continutul site-ului eContabil.info poate fi utilizat exclusiv in scopuri personale. Reproducerea integrala sau partiala a textelor din site-ului este posibila numai cu acordul prealabil scris al nostru. Informatiile cuprinse in acest site au un caracter informativ general, cu titlu gratuit, si nu se garanteaza exactitatea lor la un moment dat, desi se va incerca pe cat posibil ca la publicarea lor pe site toate informatiile sa fie exacte. Site-ul eContabil.info nu poate fi facut raspunzator pentru erorile aparute in unul din materialele prezentate si nici pentru modul in care un cititor al site-ului utilizeaza in orice fel informatia prezentata in acest site.
Copyright © 2007-2013 eContabil.info si drilearobert.blogspot.com