vineri, 14 mai 2010

29


S
i uite ca imi urez si eu mie ~ La multi ani Mie! ~ stiu ca suna aiurea :). Acum serios – e ziua mea si ma mandresc cu asta. Cel mai important sa fiu sanatos si iubit, restu' file de poveste. A mai trecut un an....pfuuu ce repede a trecut ...incep sa se adune tot mai multi...dar nu ma las :p.

Sa nu uiti niciodata
Ca esti facut c-o viata
Pe care merita din plin sa ti-o traiesti.
[ sper sa nu uit in veci :) ]
Sa n-ai gand de marire
Si nici de imbogatire
C-alfel pierzi esenta lucrurilor pamantesti.
[cat adevar.....]
Ca este scris si-asa va fi
S-ai bucuria de-a trai.

Gaseste-ti tu o fata [am gasit deja :p]
Cum am facut si eu odata
Si umple-ti sufletul cu un copil curat.
[mai incolo... :p]
Ia ce-i bun de la lume,
Dragostea e o minune
Si de vei iubi, vei fi iubit la fel.

Ca este scris si-asa va fi
Sa ai bucuria de-a trai.
[sper din suflet sa fie asa mereu :x]
Sa-ti fie viata cantec
Si-atingerea descantec
S-ai nobila menirea
S-aduci doar fericire.

(de Mihai Margineanu :p)

iar pentru cei ce ne conduc azi le dedic urmatoarea piesa cu gandul la viza de canada:

1 comentarii:

Dan Trofin spunea...

fain blogul tau, l-am gasit de vreo luna si am urmarit cu goagal rider articolele tale. recent te-am adaugat in lista colegilor din Vrancea, pentru ca ai destule argumente cu care-ti sustii afirmatiile.
cu ocazia asta te invit la cea de-a doua intalnire a bloggarilor vranceni.
cred, ca o vom tine in urmatoarele 1-2luni, cel tarziu.
La Multi Ani, Robert si inspiratie la blogging !

Trimiteți un comentariu

Important: Continutul site-ului eContabil.info poate fi utilizat exclusiv in scopuri personale. Reproducerea integrala sau partiala a textelor din site-ului este posibila numai cu acordul prealabil scris al nostru. Informatiile cuprinse in acest site au un caracter informativ general, cu titlu gratuit, si nu se garanteaza exactitatea lor la un moment dat, desi se va incerca pe cat posibil ca la publicarea lor pe site toate informatiile sa fie exacte. Site-ul eContabil.info nu poate fi facut raspunzator pentru erorile aparute in unul din materialele prezentate si nici pentru modul in care un cititor al site-ului utilizeaza in orice fel informatia prezentata in acest site.
Copyright © 2007-2013 eContabil.info si drilearobert.blogspot.com