Pentru utilizarea serviciului „Depunere declaraţii on-line”, ulterior obţinerii formularului 150 Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat, contribuabilii vor depune la orice unitate fiscală din subordinea ANAF:
- formularul 150 listat, semnat şi ştampilat de contribuabilul pentru care se depun declaraţiile fiscale;
- documentul de identitate al titularului certificatului calificat, în original şi copie;
- documentul în original şi copie, care atestă calitatea titularului certificatului calificat, de reprezentant legal al contribuabilului (acest document poate fi Hotărârea Adunării Generale a Acţionarilor sau Statutul societăţii comerciale);
- documentul de împuternicire, autentificat de notarul public, din care rezultă dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaraţiile fiscale pentru contribuabil, în situaţia în care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat.
După depunerea documentaţiei, contribuabilii vor primii o confirmare pe adresa de e-mail menţionată în formularul 150 pentru utilizarea serviciului „Depunere declaraţii on-line”. Apoi, se accesează websiteul ANAF, www.anaf.ro, secţiunea Declaraţii electronice, categoria Descărcare declaraţii, parcurgând etapele prezentate în ghidul Instrucţiuni de utilizare a serviciului de depunere a declaraţiilor on-line, publicat pe site.
1 comentarii:
dar o procura emisa de un cabinet de avocatura nu este valabila
Trimiteți un comentariu