Documentele utilizate în activitatea de inspecţie fiscală la persoanele fizice care nu şi-au declarat veniturile realizate din desfăşurarea activităţilor economice sunt:
- Raport de inspecţie fiscală pentru soluţionarea deconturilor cu sume negative de taxă pe valoarea adăugată cu opţiune de rambursare, încheiat la persoane fizice.
Formularele utilizate în activitatea de inspecţie fiscală la persoanele fizice sunt:
- Decizia de impunere privind impozitul pe venit, stabilit de inspecţia fiscală, pentru persoane fizice care realizează venituri impozabile din activităţi economice nedeclarate organelor fiscale;
- Decizia de impunere pentru soluţionarea, la persoane fizice, a deconturilor cu sume negative de taxă pe valoarea adăugată cu opţiune de rambursare;
- Decizia de impunere privind taxa pe valoarea adăugată şi alte obligaţii fiscale stabilite de inspecţia fiscală la persoane fizice, care realizează venituri impozabile din activităţi economice nedeclarate organelor fiscale.
Raportul de inspecţie fiscală
Raportul de inspecţie fiscală se întocmeşte ca urmare a unei inspecţii fiscale efectuate:
- la persoanele fizice care desfăşoară activităţi impozabile din punct de vedere al TVA şi care nu s-au înregistrat la organul fiscal;
- pentru stabilirea impozitului pe venit şi a altor obligaţii fiscale datorate de persoanele fizice care desfăşoară activităţi economice, fără a fi înregistrate la organul fiscal competent;
- la persoanele fizice impozabile înregistrate în scopuri de TVA, pentru verificarea obligaţiilor fiscale datorate ca urmare a activităţii economice desfăşurate, precum şi a taxei pe valoarea adăugată în situaţia în care nu au depus deconturi de TVA cu sume negative cu opţiune de rambursare.
Raportul de inspecţie fiscală încheiat la persoana fizică cuprinde: date despre inspecţia fiscală, datele de identificare ale contribuabilului, constatări privind taxa pe valoarea adăugată, constatări pentru stabilirea impozitului pe venit, constatări privind alte obligaţii fiscale datorate bugetului general consolidat, discuţia finală, sinteza constatărilor inspecţiei fiscale.
Raportul de inspecţie fiscală pentru soluţionarea deconturilor cu sume negative de taxă pe valoarea adăugată cu opţiune de rambursare se întocmeşte pentru consemnarea rezultatelor verificării, ca urmare a unei inspecţii fiscale anticipate la persoane fizice, pentru soluţionarea deconturilor cu sume negative de taxă pe valoarea adăugată cu opţiune de rambursare.
Raportul de inspecţie fiscală pentru soluţionarea deconturilor cu sume negative de taxă pe valoarea adăugată cu opţiune de rambursare cuprinde: date despre inspecţia fiscală, datele de identificare ale contribuabilului, constatări privind soluţionarea decontului/deconturilor cu sume negative de taxă pe valoarea adăugată cu opţiune de rambursare, discuţia finală, sinteza constatărilor inspecţiei fiscale, anexe.
sursa: finantevalcea.ro
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu